styleandmode.blogg.se

13/1-13

Publicerad 2013-01-13 07:51:11 i Allmänt,

Godmorgon
Nu är vi vakna, haha. Skönt att vakna tidigt ändå eftersom då blir dagen så mycket längre och man hinner gör många fler saker. Annars brukar jag få ångest när jag sover till typ 12 eller så för då känns det som att man har sovit bort hela dagen och att man snart ska gå och lägga sig igen. Så det är faktiskt lite skönt att gå upp tidigt. :)
Nu blir det nog något avsnitt av Gossip Girl sen ska vi väl fixa frulle.
Kan uppdatera er när jag kommer hem igen om jag inte slänger in ett inlägg innan.
Ha en bra dag, det ska jag ha.
Kramar N!
Snyggingar från igår med ansiktsmask på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela