styleandmode.blogg.se

14/1-13

Publicerad 2013-01-14 18:07:22 i Allmänt,

Dagarna bara springer förbi. Hej, idag har det inte blibit någon tidig uppdatering. Jag har varit i skolan, varit ute på en löpningrunda, pluggat (hör och häpna). Nu ska jag baka bröd, sett fram emot det hela dagen. Får se vad jag ska göra. Blir nog 2-3 bröd iaf. Trött tjej har jag varit idag, börjar bli trött på tröttheten, lät lite kul men så är det. Jobbigt att vara trött varje dag liksom. Men när jag ska gå och lägga mig tidigt så går det ju inte.

Bild på brödet jag och Vanessa bakade i helgen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-14 18:44:22

Skulle inte du kunna lägga ut en bild på ditt rum? Skulle varit kul att se? :)
Gillar bloggen!

Svar: Ja, det skulle jag absolut kunna. Håll koll i veckan!Åh vad kul att du gillar bloggen! :)
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela