styleandmode.blogg.se

4/1-13

Publicerad 2013-01-04 15:13:26 i Allmänt,

Godmorgon kan jag nästan säga.

Idag vaknade jag 11:45, märks att jag var uppe sent igår.
Såg hela mission impossible 2 och ikväll är det 3:an så det kommer bli en sen natt och en lång sovmorgon imorgon med. ;) Men det är skönt, man märker verkligen att man är ledig och jag njuter varje sekund av ledigheten.
Efter att jag vaknat åt jag en stor och god frukost och därefter gick jag ut och gick i 2 timmar. Så otroligt skönt, jag älskar att hitta nya vägar och det gjorde jag idag, Då tänker man inte på tiden, man vet knappast vart man är, man blir så nyfiken på omgivningen och man har inte den blekaste aning om när man kommer hem.
Nu ska jag äta ett mellan mål och se lite tv.
Jag såg fram emot att ta bilder idag, men vill ha sol, vilket det inte är så vi får se när jag tar kort.
Ikväll ska jag laga mat, så bilder från det kommer.
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela