styleandmode.blogg.se

7/1-13

Publicerad 2013-01-07 11:49:26 i Allmänt,

Godförmiddag
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Imorse satt jag alarmet på 7:45 för att jag måste vänja mig vis skoltiderna lite mer nu eftersom jag börjar skolan imorgon. Jag brukar gå upp kl 6 då men så tidigt kunde jag ju inte gå upp imorse. Om jag inte skulle ha satt alarm så skulle jag förmodligen ännu sova. Jag var uppe till 12 igår och somna inte förens halv 1. Så jag skulle egentligen behövt sova idag. Imorse när alarmet ringde så gick jag ut och gick i en timme före frukosten, jätteskönt.
Frukosten bestod sen av omelett med grönsaker. Gott, och nu äter jag mellanmål som består av keso och hallon, också gott. Idag är jag en trött tjej så jag ska se en film som verkar FETT bra nu. Hör av mig senare om vad den heter och hur bra den var.
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela