styleandmode.blogg.se

Bygglov

Publicerad 2013-01-15 19:23:40 i Allmänt,

Har pluggat i en och en halv timme ikv, duktig tjej. Haha, det var matte (mitt svagaste ämne och det jag hatar mest) men det gick faktiskt bra ikväll då jag kunde de flesta talen. :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen och se bygglov, därefter blir det en tidig kväll med sömn och en lång natt. :) God natt, kramar N!
Här har ni min älskling, mysigaste katten av alla mina 3 katter. Hon är riktigt duktig på att sitta still och vara med på kort :) (or not, hade bara tur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela