styleandmode.blogg.se

Fredag

Publicerad 2013-01-11 13:36:49 i Allmänt,

Åh min vänn Vanessa kom till skolan idag och jag blev så glad av att se henne.
Hon är väldigt spontan vilket är väldigt kul.
Så vi satt där i biblioteket och helt plötsligt sa hon "Nellie, vad ska du göra ikväll?", Jag hade ingenting planerat och skulle verkligen inte göra någonting och då sa hon "Vill du komma hem till mig och sova över ikväll". Självklart ville jag det, var ändå ett tag sen vi träffades. Så jag kommer spendera min fredagskväll vid fina Vanessa. Kommer bli superkul. Vi ska bara prata, mysa och skratta.
Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela