styleandmode.blogg.se

Happy

Publicerad 2013-01-21 16:38:24 i Allmänt,

Jag känner mig superduper glad idag.. Väldigt skön känsla. Jag lär få magrutor imorgon för jag skrattade typ hela dagen i skolan. I biblioteket med fina vänner, då vi satt och pratade pinsamma händelser. Sen skrattade jag mycket på engelska lektionen och även på spanska lektionen. Haha, vad händer? På bussen hem, haha bästa bussresan ever. Jag och min kompis Hanna satt och hade värsta konstiga disskutionen typ, Stackars de som var med på bussen för vi typ skrek. Så för att sammanfatta min dag så har den varit den bästa måndagen på väldigt länge, kanske bästa måndagen ever. ;)
Älskar mina vänner! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela