styleandmode.blogg.se

Imorgon

Publicerad 2013-01-02 16:59:00 i Allmänt,

Ser fram emot imorgon.
Imorgon ska bli en rolig dag, jag ska fota massa bilder vid havet om det är bra väder. Tänkte göra det idag när jag kom hem från promenaden men halvägs hem började det regna, otur.
Så imorgon om det är fint väder så ska ni få fina bilder.
Sen ska jag göra en till sak, nämnligen åka skridskor. 
Haha, det ska bli jätteroligt, det var så länge sen jag åkte skridskor och jag är som bambi på hal is, helt klart.
Är alltid så försiktig när jag precis har kommit ut på isen men sen när det gått 10 min så utmanar jag ödet och det slutar oftast med att jag ramlar pladask.
Men det ska iaf bli roligt, så då får ni bilder där ifrån med.
Uppdaterar imorgonbitti men sen ska jag åka skridskor mellan 10-12 så då hörs vi efter det.
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela