styleandmode.blogg.se

Lördagsmys

Publicerad 2013-01-19 20:37:00 i Allmänt,

Haft en underbar lördag tillsammans med min älskade syster. Hon är den finaste personen på denna jord. Älskar dig Nellies hjärta. Vi gick på stan, kollade lite på kläder. Men jag försöker spara mina pengar lite nu, det är svårt, riktigt svårt. Efter det så hämtade vi ut biobiljetterna sen åt vi lunch, därefter kollade vi bio. Sune i Grekland- all inclusive. Om jag ska vara helt ärlig så var den inte så bra. Men det var ju en barnfilm så. Sen efter det så åt vi middag på en restaurang. För mig blev det pasta med carbonara. Gott. Sen buss hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela