styleandmode.blogg.se

Mellis

Publicerad 2013-01-24 16:28:00 i Allmänt,

Gud, idag var jag hungrig när jag kom hem från skolan. Så jag har precis fixat mellis. Blev fil med hallon, banan, russin och flingor i. ASgott! :) Bra blandning. Idag har det varit en lång skoldag. Men den har varit helt okej. Var däremot helt slut på sista lektionen. Ikväll blir det mys och fika med semla (lät nästan som om jag skulle fika med någon som hette Semla). Blev bara så där jättesugen på semla idag (HAHA, semla är ingen person!!). Gud, vad jag var sugen på det och jag skickade sms till mamma att hon skulle köpa hem semlor, sen skickade jag ett till om att jag ville baka semlor istället men då skrev hon att hon redan hade köpt. Så himla gott! :) Jag som är ett gräddfreak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela