styleandmode.blogg.se

Mer av...

Publicerad 2013-01-24 21:09:02 i Allmänt,

Fick kommentarerna mer matlagning och bakning. Då blir de det! Kul att ni gillar att läsa och se bilder om vad jag lagar och bakar. För bakning och matlagning är ju en stor del av min vardag. Jag älskar det. Kul att skapa något eget. Jag har alltid haft intresse för att laga mat och baka. Har alltid varit med mamma i köket och hjälpt till med maten mm. Gillade hur man kunde slänga ner olika ingredienser i en bunke och att det tillslut kunde bli en smet. Det är häfigt, haha! Vad roligt att jag fick de kommentarerna jag fick för då kan jag blogga ännu mer om just detta. :)
 
Saker jag skapat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela