styleandmode.blogg.se

Min dag

Publicerad 2013-01-08 19:58:41 i Allmänt,

Idag har varit en jobbig dag.
Inte nog med att det var skola så somna jag jättesent inatt och sov bara 2 timmar.
Därmed var jag ju jättetrött idag och trodde jag skulle somna på första lektionen, vilket jag lätt skulle kunna.
Ögonen hänger bara på mig, hu. När jag kom hem så gick jag och la mig och sov i en halv timme, en var det bara att stiga upp och åka på kalas, min kusin har fyllt åt så vi skulle dit och fira henne.
Annars då? Jo, en jäkla träningsvärk har jag idag, haha. Skön känsla men kunde knappt gå i trappen. ;)
Nu ska jag se Sveriges mästerkock och bara ta det lugnt. Efter det blir det på huvudet i säng.
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela