styleandmode.blogg.se

Mitt hår

Publicerad 2013-01-17 16:59:00 i Allmänt,

Jag har en mommo som frisör, så jag har ändrat min frisyr ett antal gånger om man säger så. Jag har varit lite rädd för att byta frisyr eftersom det tar så lång tid innan håret växer ut igen om man nu klipper sig kortare. När jag var mindre så hade jag hår ner till rumpan, sen klippte jag mig kort och nu har jag låtit det växa. Det växer faktiskt ganska snabbt. Så nu är det jättelångt, jag ser det dock inte så långt som alla andra gör men jag tycker det är långt och jag har verkligen velat haft långt. Men nu när jag har det så är jag sugen på en förändring, typ page eller lite längre en axellängd men nej. Många har sagt att jag verkligen INTE ska klippa mig. Vilket jag inte tänker eftersom jag verkligen vill ha långt hår nu till the summer. Så snyggt. Jag har även färgat mitt hår ganska mkt. Blonderat, färgat svart, färgat brunt, ljusbrunt, gjort slingor och nu senaste gången blev det ombre. Vilket jag blev jättenöjd med och det var bara toning och det sitter ännu kvar riktigt bra!? What!? Men nu är jag sugen på att blondera det till våren och sen att det solbleks ännu mer till sommaren. Så det är ett projekt som kommer inträffa väldigt snart. Vad tycker ni om mitt hår, vad tycker ni jag ska göra med det eller inte göra med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela