styleandmode.blogg.se

Mitt rum

Publicerad 2013-01-20 16:36:42 i Allmänt,

Nu, till den stackare som har gått och väntat hela veckan på detta. Haha ;)
Jag gillar mitt rum, så glad över att jag valde vitt på väggarna då jag kan ha vilka färger jag vill i mitt rum. Snyggt och fräscht med vitt. Mitt rum är ganska stort, medelstort skulle jag vilja säga, beror ju självklart på vad man jämnför med. ;) Som ni ser på min dörr så har min syster pyntat den med en teckning hon målat. Den är det mest värdefulla som finns i mitt rum. Som ni också ser så har jag mitt stativ till kameran i ett hörn, idag använde jag det till en ljuslyktehängare, ;) Funkar det med. Jag har även 5 garderober med 5 överluckor. Får plats med mkt där inne. :) Något som jag verkligen skulle kunna tänka mig att jobba med när jag blir äldre är inredare. Tycker det är superkul att inreda. När jag var i stan igår så gick jag in på Åhlens och gick ner till inredningsavdelningen, kändes typ som man var i himmelriket. Gick och skrattade typ. Haha, tror det väntar en stor förändring med mitt rum snart. KUL!
(blev ganska dåliga bilder, för att jag valde att inte ha på blixten. Det förstör ju den mysiga känslan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela