styleandmode.blogg.se

Nyårslöften

Publicerad 2013-01-01 20:01:00 i Allmänt,

  • Träna mer
  • Bli nöjd med min kropp
  • Spara en viss summa pengar varje månad
  • Klara av matten i skolan
  • Få mer besökare här på bloggen
  • Leva i nuet
  • Ta sången och gitarrkunskaperna till en högre nivå
  • Ut och resa när jag slutar gymnasiet
  • Visa mer för nära och kära hur mkt de betyder för mig
  • Bli grym på engelska
  • Åka till New York
Här är mina nyårslöften, kommer inte på fler nu.
Men om jag nu kommer på fler så lägger jag ut dem med.
Jag har inte satt någon som prio ett, utan dem står helt huller om buller.
Jag sjunger j*vligt mycket, hela tiden och spela gitarr kan jag så om jag blir nöjd med en video som jag tänker göra så kommer ni nog få se den här i bloggen inom en kort framtid.
Jag ska börja våga mer, detta skulle vara ett stort framsteg.
Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela