styleandmode.blogg.se

Promenad

Publicerad 2013-01-03 18:00:46 i Allmänt,

Varit på promenad med min syster och Rauka (grannens hund).

Vi gick både vid havet och i skogen, super mysigt och skönt.
Det var behövligt och nu är jag glad för att jag varit ute och därför kan jag ta det lugnt ikväll.
Jag har ju även sett hockyn, FAN vad grymt att Sverige tog hem det.
Matchen var mellan Sverige och Ryssland.
Och pappa frågade mig innan matchen, "hur kommer matchen sluta"?.
Jag sa att det skulle bli 3-2 till Sverige och det blev det, ni får hålla med om att det var ganska coolt. ;)
Sverige är alltså i junior-VM-final mot USA, det får man ju inte missa.
Såg ni matchen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela