styleandmode.blogg.se

Rastlös

Publicerad 2013-01-28 13:23:04 i Allmänt,

Efter att ha tagit det lugnt hela förmiddagen och sett film så håller jag på att bakar nu. Ni får se senare vad det blir! :) Jag såg filmen the last song! Sett den förut men den är så himla bra, en riktig kärleks och gråtfilm! :') Förut gillade jag att se nya filmer hela tiden men nu blir jag så besviken och arg om jag ser en ny film som är dålig så jag har börjat sett samma filmer istället. Då vet man ju att man inte blir besviken. Fast det kan ju bli lite halft tråkigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela