styleandmode.blogg.se

skola

Publicerad 2013-01-21 11:37:15 i Allmänt,

Goddag! Sitter i skolan nu, började tio idag så morgon började med inriktningsinformation. Jag går ju i ettan på gymnasiet och nu börjar det bli dags för att välja inriktning till tvåan. Jag var 100 procent säker på att jag skulle gå beteende men nu är jag 100 procent säker på att jag ska gå media. Lät så mkt roligare och jag är väldigt intresserad av hur film görs och jag tkr ju det är jättekul att fota mm. Så jag har bestämt mig nu. Även fast det låter intressant om människans beteende. Nej, jag ser verkligen fram emot att börja tvåan nu. Vill bara säga tack till den som frågade mig här på bloggen om vad mitt favorit ämne är, för det fick mig att fatta att beteende inte kommer bli den linje jag vill gå. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela