styleandmode.blogg.se

Skridskoråkning

Publicerad 2013-01-03 15:00:00 i Allmänt,

Nu är jag hemkommen från en förmiddag på isen.
Det var supermysigt och roligt haha.
Men som sagt är jag bambi på hal is, så jag såg jätterolig ut.
Min bror tyckte att jag skulle ha på mig munskydd och galler, hah.
Det skulle jag nog helt klart behövt, MEN jag ramlade inte en enda gång, duktig tjej!
Det var däremot lite pinsamt när 5 åringar åkte förbi mig i värsta farten.
Jag åkte till och med en stund med en sån där som småbarn kan hålla i sig i om de tycker det är svårt att åka.
En sådan åkte jag med ett tag, haha.
Bilder, kommer här.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela