styleandmode.blogg.se

Spela spel

Publicerad 2013-01-03 19:18:00 i Allmänt,

Det är så mysigt att vara i stugan!

Njuter verkligen till fullo. Långa promenader, spela spel, mys med familjen, bastubad och bra filmer. Kan det bli bättre? Nej, nu ska jag spela spel med min lillasyster. Blir väl antagligen schack, som förra gången. Jag vann (hon tyckte jag fuskade) så nu ska väl hon ha revansch. Lycka till säger jag bara. Sen ikväll blir det Mission Impossible 2. Längtar, den är nämnligen riktigt riktigt bra. Se den ikväll på 4:an om ni vill.
Jag skulle fota vid vattnet idag men det har regnat lite till och från och sen har det varit lika disit som igår. Men imorgon skulle det bli soligt så då hoppas jag att det stämmer så jag kan få lite fina bilder.
Ha det bra så hörs vi senare.
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela