styleandmode.blogg.se

strandpromenad

Publicerad 2013-01-02 16:38:45 i Allmänt,

Godeftermiddag på er. 

Jag är ute i min stuga, jättemysigt och skönt att komma iväg lite. 
Idag jag varit ute i ca 2 h och gått. 
Först med min grannes hund, så mysigt att vara ute och gå med en krabat ijämte sig. Det blev en strandpromenad, vackert och underbart att gå vid havet. Snön har smält bort, vilket jag faktiskt tycker är skönt. Vi fick snö under julen och lite på nyår så nu tycker jag att våren kan komma. 
Den är väl välkommen. 
Kramar N! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela