styleandmode.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2013-01-31 16:29:34 i Allmänt,

Hej, skönt att det redan är torsdag. Vilket innebär att det är fredag imorgon, som också inebär att jag slutar 10:50. Nice. Vi har häller ingen idrott imorgon, och vi ska ut och äta lunch med hela klassen. Vilken nice dag! Idag hr jag däremot varit en jättetrött tjej, men även en glad sådan. Haha! Nu sitter jag här och skriver till er med en kaka i munnen. Gud så goda dem blev. Har svårt att ge mig själv snälla komplimanger men när det gäller bakning och matlagning så går det prima! ;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2013-01-31 17:35:20

Recept? Såg as goda ut!!:-)) <3

Svar: Absolut!! :) <3
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela