styleandmode.blogg.se

vårmode 2013

Publicerad 2013-01-02 10:30:00 i Allmänt,

Vårmodet 2013 verkar bli: 
Långklänningar - enkla och vackra
Transparens - transparenta kjolar, klänningar och blusar
Dressade byxor - tunna och eleganta, gärna i siden
Mönster - kan bäras från topp till tå
Beige - mest poppis på vårens färgskala
Byxdressar - svepande, löst eller tajt spelar ingen roll.
Gult - en flirtig vårfärg som välkomnar sommaren
Glipor - hud ska synas, såsom armbågar och knän
Futuristisk - plast och silverfärgade material
Boxigt - och fyrkantigt, det ska vara stort på överkroppen
 
För mig låter våren helt FANTASTISKT!
Jag älskar dessa punkter som står över, där hud ska synas, byxdressar samt långklännigar ska användas.
Färgerna är jättesnygga, även tillsammans.
Dressade byxor i siden och varför inte mönster på det.
Mönster är snyggt och blicken drar sig till det.
En skinnkjol som är lite puffig, och en snygg collagetröja på kommer jag bära.
Allt låter för bra för att vara sant. 
Längtar till hösten!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela