styleandmode.blogg.se

Want

Publicerad 2013-01-22 16:11:00 i Allmänt,

Untitled #2
 
Detta är något jag vill bära i vår.
Ray-ban är något jag absolut tänker köpa, så snyggt.
Men vet inte vilka par som är snyggast, så kommentera gärna vilka ni tkr.
Tänk er en oversize jeansjacka med en svart hoddie eller en svart stickad tröja under och en snygg stilren klocka på armen, en svart hatt på huvudet, coola skinnhandskar, svarta tajta jeans eller svarta kostymbyxor och sen ray-ban på! Herre min gud vad snyggt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela