styleandmode.blogg.se

Bjöd Evelina på...

Publicerad 2013-06-03 07:14:00 i Matlagning,

Evelina var här i lördags och då lagade jag mat till henne. 
"Nellie, jag har längtat efter att få bli bjuden på mat av dig"
Det var ganska underbart att få höra, och hon gillade verkligen maten.
Eller både och, hon kastade hälften på golvet så... ja? 
(haha, hon rappade med gaffeln och allt for ner på golvet)
Ugnsbakad lax, prästostsallad, stekta lökrullar, timjan/örtsås. 
(Evelina älskade min timjansås, hon åt den med sked från skålen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela