styleandmode.blogg.se

Efterrätt hos Evelina

Publicerad 2013-06-03 07:21:00 i Bakning,

Efter att ha ätit här i lördags så gick vi till bussen för att vi skulle till Evelina. 
Så i väntan på bussen blev vi jättesugna på mjukglass, köpte en och delade på.
Vi satt där och njöt av den goda glassen, sen kom vi på att bussen kommer vilken minut som helst. Så vi tryckte i oss så mycket vi kunde och med skratt i halsen. Det var inte det lättaste. Vi fick kasta halva. Och oj, vad jag skrattade på bussen. Den här tjejen ger mig magrutor av allt skratt, Underbaraste någonsin! När vi kom hem till Evelina så åt vi hennes PERFEKTA pannacotta med bär. Den var verkligen helt perfekt och jag ville inte att den skulle ta slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela