styleandmode.blogg.se

En grym vän

Publicerad 2013-06-11 16:28:00 i Allmänt, Bakning,

I torsags så hjälpte min fina vän Lisa mig med att baka studentmuffins till min brorsstudentmottagning. 
Så hon sov här och vi åkte in till stan tidigt på torsdagsmorgon för att handla. 
Då träffade vi 2 söta tanter vid bussen som vi stod och pratade med i en halvtimme. 
När vi kom in till stan och skulle handla så träffade vi en farbror som ville prata med oss för att vi såg så snälla och glada ut. Tillslut ville han ge oss en kram. Haha, jag och Lisa drar till oss äldre människor. 
När vi kom hem så blev vi sugna på pizza, vilket vi åkte och köpte. 
Därefter började det stora projektet, att baka 60 muffins som såg ut som studentmössor.
Det gick inge vidare, men muffinsarna var grymt goda iaf!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-12 22:25:21

Har du ngn färdi bild på muffisarna? :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela