styleandmode.blogg.se

Städning av garderoben

Publicerad 2013-06-13 15:29:53 i Allmänt,

Kul, intressant och återigen jäkligt kul...
Mamma tvingade mig att ta hand om min garderob idag. Alla mina kläder har bara legat i värsta högen i garderoben och varje gång jag skulle haft ett plagg så har jag rivit ut allt och sen slängt in det igen.. Det har funkat ganska bra, tycker jag iaf haha. 
Så kul, när Lisa såg i min garderob "Nellie, det här blir vårat sommarprojekt".
Sen när jag skickade en snap till henne att jag hade städat garderoben, då blev svaret "men jag skulle ju hjälpa till Nellie?"
Haha, var inte orolig Lisa, det kommer fler chanser då du kan hjälpa till, typ om 3 dagar. ;)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-13 23:39:00

Du vet att jag hjälper dig om tre dagar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela