styleandmode.blogg.se

Tårögd

Publicerad 2013-06-15 17:25:24 i Allmänt,

Hej!
Igårkväll åkte jag ju upp till Lisa och när jag kom dit så möts jag av en skål med grädde?
Känner hon mig väl eller? Man kan inte bemöta mig på ett bättre sätt.
Hon visste att jag var ledsen igår så hon fixade grädde, hallon, choklad och banan - blandat. 
Sen satt vi i hennes uterum med täcken och kuddar och pratade i några timmar. 
Sen tyckte inte hon att jag skulle hem och sova ensam så jag stannade vid henne och jag sov i hennes säng medans hon sov på en madrass på golvet. ? Jag hade inget att säga till om, utan jag skulle prommt sova i hennes säng. Lisa; "du måste ha klok sömn när du ska upp och jobba imorgon". Haha, hur fin är inte människan? Vi somna runt 12 och sen ringde alarmet vid 4. Det var bra jobbigt att stiga upp, men jag duschade av mig och sen när jag kom ut ur duschen så hade hon gjort jättefin frukost till mig.
 
Det går inte att förklara med ord vilken otrolig vän hon är. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela