styleandmode.blogg.se

Goodbye

Publicerad 2013-03-21 23:16:17 i Allmänt,

Vill bara säga hejdå till er min kära läsare. Kommer sakna er lite, om inte annat kommer det kännas tomt. Men ni kommer ha min coolaste vän Amanda här som kommer gästblogga under tiden. Det kommer bli super. Var snäll mot henne. ;) Jag längtar så himla mycket tills planet lyfter eller bara tills jag sätter min fot på arlanda. Detta kommer bli en U.N.D.E.R.B.A.R resa, verkligen. Pirrar i hela kroppen. Glad tjej helt enkelt, även fast jag har 2 prov kvar att skriva imorgon. Sitter och pluggar till dessa nu i nattetid. Jobbigt men bara att köra. Efter proven kommer jag vara så hypad och verkligen (förstå) att vi åker snart. Jag kanske bloggar ett inlägg imorgonnatt då jag befinner mig på arlanda. Annars tror jag att jag kommer uppdatera lite då och då på instagram (@nellieandeersson). Jag önskar er alla ett jättehärligt påsklov (eller skolvecka för er som haft påsklov).
Kärlek till er alla och lycka till Amanda!
Kramar och pussar från N! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela