styleandmode.blogg.se

Hmm..

Publicerad 2013-03-16 13:37:56 i Allmänt,

Vill börja med att tacka för dem tips jag fått. Jättekul att se vad ni tänker. :) När jag frågade vad jag kunde göra bättre i bloggen så fick jag en kommentar om att jag kunde ge tips på hur man gjorde en riktigt kladdig kladdkaka. Jag tänkte baka med dem ingredienserna jag har hemma idag eftersom jag är sjuk och inte orkar gå till affären. Haha. Så frågan nu är om jag ska göra en riktigt kladdig kladdkaka eller en kokostosca kaka med kladdig chokladbotten? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela