styleandmode.blogg.se

Hon är det finaste jag har

Publicerad 2013-03-04 17:14:00 i Allmänt,

Idag fyller min älskade syster Tindra 11 år. Grattis mitt hjärta du betyder allt för mig. Du är det finaste jag har. Dagen då jag fick reda på att jag skulle få en lillasyster var dagen då jag var som lyckligast. Dagen då jag fick min lillasyster, sen dess har jag varit världens stoltaste storastyster. När du var liten så skulle du ALLTID sova på min mage. Det var så mysigt och tryggt att ha dig där i min famn. Veta att just där ligger världens finaste varelse och drömmer. Jag har varit din extramamma sen dagen vi möttes och jag kommer aldrig sluta att vara det. De stunderna med dig har varit dem bästa. Så mycket vi har gjort, så mycket vi har skrattat tillsammans. När man känner krampen i magen när man skrattar med dig, är en underbar känsla. Du är den mysigaste, finaste, underbaraste, bästaste och vackraste lillasystern som finns. Jag kommer alltid finnas här vid din sida. Du kan alltid vända dig till mig och jag vet att du alltid kommer finnas där för mig. Hoppas du får en jäkligt bra födelsedag, för det är du värd. Du är värd allt och så mycket till. Jag älskar dig, har alltid gjort och kommer alltid att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela