styleandmode.blogg.se

How?

Publicerad 2013-03-09 10:58:34 i Allmänt,

Idag fyller världsfina Amanda år. Grattar henne i ett annan inlägg senare men nu skulle jag skriva hur vi ska fira henne. Jag ska snart börja klä på mig och göra mig iordning sen måste tårtan bli klar. Lite småttpanik. Men jag hinner nog.
Vi börjar med en lunch på en god restaurang där jag tänker äta en sallad med chevré och rödbetor.
Sen drar vi oss till ett hotell för att bada i deras pool och bara slappa i ca 2 timmar.
Därefter drar vi oss hem till Amanda där vi ska smaska på min tårta.
Kommer bli en toppen dag verkligen!
Hoppar eran blir lika bra!
Kramar N!
En bild på Amanda snudd från hennes fb.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-09 14:12:37

M

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-09 14:13:59

Mysigt att det bara var ni två :)
Vad scysst av dej att göra en tårta o allt! :)

Svar: Det var jag, Amanda och en vän som heter Felicia. Men åh, tack :)
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela