styleandmode.blogg.se

I hate the dentist

Publicerad 2013-03-21 12:12:39 i Allmänt,

Ja, denna morgon var jag vid tanläkaren. Jag har haft ett jättesvullet tandkött nu i flera månader, men det har gått fram och tillbaka med hur ont det har gjort. Men den senaste veckan har jag haft så fruktansvärt ont att jag knappt kunnat tugga maten. Så mamma ringde och bokade tid så att jag skulle få ordning på det innan resan. Det känns faktiskt redan lite bättre. Han började med att kolla med en spegel och det gjorde svin ont. Sen fortsatte han att plåga mig med en sån här kamera man har i munnen som gör riktigt jäkla svinit ont. För det är ju en fyrkantig sak man har i munnen med spetsiga kantar som trycker in i tandköttet på en. Han fick ingen bra bild så han tog om de 3 gånger. TRE! Jag grät som ett barn, det bara rann ner tårar på kinden och han tyckte så synd om mig. Sen tog han fram en 10 cm lång spruta och sa "detta kanske gör lite ont". Jag blev livrädd, och det gjorde svinont. Men ur sprutan kom massa saltvatten som skulle döda bakterierna så det var väl bra. Men inte nog med det så dammsugade den andra tanläkaren typ upp min tunga. Hon skulle förhindra att det inte kom massa vatten i halsen på mig. Men jag säger bara, gud vad jag hatar tandläkaren. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela