styleandmode.blogg.se

Kommentar

Publicerad 2013-03-08 12:43:00 i Allmänt,

Kommentar: Dina bilder här på bloggen blir typ jätte utdragna om man kollar via mobilen, men på datorn ser de normalt ut.
 
Svar: Ja, min kompis sa det med. Jag blir galen för jag vet inte hur man ändrar det. Men den designen jag hade innan, var det bra när man kollade på mobilen då?
Men de bilderna som jag tagit med min kamera som jag lägger ut direkt blir ju bra. Jag menar typ dem som jag lägger ut på min frukost och så. Så det är bara några som blir konstiga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela