styleandmode.blogg.se

Need your help

Publicerad 2013-03-12 15:52:41 i Allmänt,

Godeftermiddag. Jag behöver er hjälp nu. Jag lagar ju inte mat och bakar precis varenda dag. Och när jag inte gör det så skriver jag om min vardag och visar bilder på min outfit och frukost. Men min vardag är inte så himla jättekul, jag är ju inte direkt någon kändis som kan skriva om allt roligt och märkligt som händer henne/honom varenda dag, haha. Så jag behöver några råd och tips om vad ni vill. Vill ni ha någonting mer av det jag redan bloggar om eller tycker ni att det saknas något. För jag känner att det blir lite tråkigt när jag bara skriver om min vardag. Så, snälla ni. Säg vad i tycker nu så att detta kan bli än bättre blogg. :) Kramar N!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-12 16:30:10

Lite mer dagensoutfit, klädcollage, tips på snabba och enkla maträtter, lite såndär " det visste du inte om mig" inlägg mera fotografier, mm..
Kommer inte på något mera faktiskt :-P

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-12 16:50:26

Tips för att få en kladdig kladdkaka ex ( haha )
Annars tycker jag att det är ganska kul att läsa om din vardag !
På andra bloggar brukar de oftast ta med lite såndär kläd collage, de kanske du också kan börja med litegranna ? (-:

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-12 17:12:53

Håller med dom 2 ovanför! :))
Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela