styleandmode.blogg.se

Ni gör mig så glad

Publicerad 2013-03-05 20:18:00 i Allmänt,

Jag ångrar inte en sekund att jag startade denna blogg, så glad över det. Det jag ville med denna blogg var att:
  • Nå ut till er
  • Inspirera er
  • Ge er recept
  • Dela med mig om min vardag
  • Komma ett steg till med min matlagning och bakning
  • Få dela med mig om mig själv
Era kommentarer visar ju vad ni tycker och vad ni vill.
Därför är det så himla kul att få kommentarer.
Fick nyss denna:
"Älskar din blogg"
 
Hur glad blir man inte då!!
TACK så himla mycket till er alla som läser min blogg.
Om ni vill att jag ska lägga ut något speciellt eller dela med mig mer om mig själv.
Låt mig veta, så det blir roligare för er att läsa.
 
Kärlek till er alla.
Kramar och pussar N!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela