styleandmode.blogg.se

Ny design

Publicerad 2013-03-01 12:14:37 i Allmänt,

Fixade blogg designen och en ny header igår. Jag blev ganska nöjd. Kände att det behövdes ändras lite. Jag tycker det är kul med lite förändringar så. :) Jag bad min fina kompis Amanda och säga vad hon tyckte, hon sa att om man kollade via sin mobil så blir bloggen väldigt smal. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Hoppas ni kollar via era datorer. Ni får gärna tycka till vad ni tycker om den nya designen och headern. Den är för det mesta tillfällig men den får duga så länge. Kommentera gärna. Kramar N!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-01 14:12:36

Det blev supersnyggt!

Svar: Åh tack så mycket! Vad bra :D
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela