styleandmode.blogg.se

Resultat av kommentarerna

Publicerad 2013-03-12 19:16:02 i Allmänt,

Tack så hjärtligt för tips och råd. Jag tänkte såhär att eftersom jag inte uppdaterar förens jag kommer hem från skolan så ska jag börja gå upp 15 minuter tidigare för att hinna skriva ett eller flera inlägg till er. Ska försöka få med lite om min vardag men resten ska handla om det jag bloggat om innan och även era tips från ikväll.
Tipsen var:
    • Lite mer dagensoutfit
    • Klädcollage
    • Tips på snabba och enkla maträtter
    • "detta visste ni inte om mig"
    • Mera fotografier
    • Tips för att få en kladdig kladdkaka ;)


    Imorgon får ni se lite roligare inlägg, med de tips jag fick av er. Hoppas jag lyckas. :)

    Trevlig kväll och tack än en gång för kommentarerna.!

    (fortsätta kommentera om ni kommer på några mer tips)

    Kramar N!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela