styleandmode.blogg.se

Sjunger

Publicerad 2013-03-22 16:02:00 i Allmänt,

Sjungande Nellie. Denna video är jättedålig, haha är verkligen jättemissnöjd men hade bråttom då jag gjorde om 7 gånger, bytte låtar och när jag väl hade bestämt mig för en så kommer mamma in i slutet av låten och pratar. Men aja, här har ni denna efterlängtande sjungande video. Ni får ta det med en nypa salt, eller 2. :) Ni ska få en klok video när jag kommer hem där jag är med och även gitarren. Som sagt jag är jättemissnöjd men jag lovade er att få något innan jag åkte. Nu sitter jag på båten, har tidsinställt detta till er. Kramar N! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-22 19:13:25

Det fungerar inte.. :-/

Svar: Jag kunde se den hemma och allt, men nu fungerar det inte för mig heller.
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela