styleandmode.blogg.se

Soon

Publicerad 2013-03-11 20:02:00 i Allmänt,

Jag är så himla cplycklig just nu. Jag ÄLSKAR att resa, det bästa som finns verkligen. Att uppleva nya saker i ett helt nytt land med en annan kultur och framförallt det nya med matlagningen och bakningen. Att två olika länder kan ha så lika men ändå så himla olika maträtter. Sjukt häftigt. Haha.
Jag bara sitter och ler hela tiden medan min mobil räknar ner dagarna då jag åker till Egypten. Idag är det 11 dagar tills jag åker till arlanda. Så det är 12 dagar tills jag landar i Egypten. Det är helt sjukt vad fort dagarna går. Kommer ihåg när jag var på dag 134 liksom och idag är det 11. När jag är där så kommer jag inte uppdatera er, tyvärr. Men då tar jag semester i en vecka och så får ni massa fina bilder när jag kommer hem. Har däremot lite att göra tills jag åker. Ska lämna in engelskaessä, ha prov i samhällkunskap dagen innan jag åker (hoppas det provet går fett bra), skriva ett svenska tal till nationellaprovet, lämna in en spanska "uppsats", plugga till matteprovet som är två dagar efter att jag har kommit hem. Måste plugga innan för jag tänker inte ligga på stranden och plugga direkt (vilket jag aldrig skulle göra, haha) och sen har jag gymnastik prov på torsdag. Så jag gjorde en checklista på saker jag skulle göra när jag kom hem idag men datorn var roligare, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela