styleandmode.blogg.se

Stendöd

Publicerad 2013-03-19 08:25:54 i Allmänt,

Jag är så frustrerad på teknik nu alltså. Min dator kraschade ju förra veckan och min mobil blev stendöd igår. Så jag, ja. Är inte sådär jätteglad. Mamma gav mig en Nokia. Vilket jag är tacksam för, annars hade jag ingen mobil överhuvudtaget. Så fick faktiskt en helt nya Nokia. Men nackdelen med den är att det inte finns någe wifi. Vilket gör att jag blir sågott som handikappad. Jag är så beroende av min mobil.  Galen tjej här. 
Såhär glad är jag inte.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-19 10:20:38

Hej:) läser Vanessas blogg okså, o ni brukade väl hänga förut? Gör ni inte det längre?

Svar: Hej :) . Vi är ännu kompisar och så men vi har inte hunnit umgåtts utanför skolan på ett bra tag nu tyvärr. :(
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela