styleandmode.blogg.se

Sunshine burns

Publicerad 2013-03-11 20:13:28 i Allmänt,

Hade tagit massvis med utebilder på min outfit idag i det fina vädret, kunde endast ladda upp 2 st. På min ring och mina ben som ni fick i outfit inlägget. Lagom arg blev jag då. När jag laddade över bilderna till datorn från kameran så sa datorn ifrån att det var lite plats kvar på disken och jag raderade lite onödiga bilder på datorn sen struntade jag i et för att de bilder jag hade tagit laddades över i vilket fall som helst. Men när jag sen skulle ladda upp bilderna på bloggen så visade de en röd ledsen gubbe. F.u.c.k...
(btw, vad dåliga ni blivit på att kommentera :( )

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-12 15:26:30

Kan du inte börja uppdatera lite oftare? Tror folk kommer att kommentera mer då. Ett litet tips bara! :)

Svar: Absolut, tack för tipset. Alltid välkommet med tips :)
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela