styleandmode.blogg.se

Svaren på frågestunden

Publicerad 2013-03-21 12:24:25 i Allmänt,

Har du någon kompis som också håller på mycket med matlagning?
Svar: Ja, alla mina kompisar gillar att laga mat. Så det är jätteroligt. 
Jag och 2 kompisar brukar ha halv 7 hos mig där vi lagar mat tsm.  :) 
 
 
Vad läser du själv för olika bloggar? 
Svar: Jag läser ganska många bloggar. 
Bland annat, Kenzas, Tyra Sjöstedts, Angelica Blicks, Sarah Tjulanders. 
 
 
Kan inte du tipsa lite om vårenstrender?? :-D
Svar: Absolut, det kommer i ett enskillt inlägg. :D 
 
 
Har du någon favoritefterätt ? :D
Svar: Haha, oj vad svår fråga. Jag gillar verkligen all sorts mat. 
När jag var bara lite mindre än nu så var min favoriträtt stekt falukorv med vitabönor. 
Haha, men idag så skulle jag nog sagt en sommarrätt. 
Grillat kött, champinoner, majskolvar, lök med en krämig potatisgratäng och en fräsch sallad. 
 
 
Vilken dag åker du till Egypten? :)
Svar: Jag åker till Arlanda imorgonkväll och på lördag morgon lyfter planet mot
varmare breddgrader. :D 
 
Tack för era frågor. 
Många kramar N! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela