styleandmode.blogg.se

Time for some new shoes

Publicerad 2013-03-25 11:18:44 i Allmänt,

Spring is in the air! Eller? Ja det lär väl ta ett tag innan snön försvinner helt, men det betyder inte att man inte kan investera i ett par nya vårskor. Här har ni mina favoriter i vår! //Amandish
 
KLASSISKA TYGSKOR
I år gärna en aning uppdaterade, med olika mönster eller nitar.
 
KÄNGOR/BOOTS/LOAFERS
Höstskorna funkar minst lika bra även i vår. Är väldigt förtjust i loafers, som ni ser på bilderna i de övre hörnen. Diskreta svarta skor passar dessutom till allt.
 
SNEAKERS
Sneakers är hetare än någonsin, och jag jublar. Älskar sportigheten och att man ser ut att vara påväg någonstans. Ett par snygga träningsskor fungerar minst lika bra till vardags. Gå gärna hela vägen och ös på med färg!
 
 NIKE AIR FORCE/NIKE AIR MAX
Bilderna talar för sig själva, är helt förälskad i dessa underbara skapelser!
 
SANDALETTER
Simple but chic! Gillar du klackar? Dom här skorna är väldigt enkla, men ändå grymt snygga. Passar dessutom lika bra till ett par lösa jeans som till en kjol eller ett par shorts.

Kommentarer

Postat av: Bloggläsare

Publicerad 2013-03-25 22:47:00

När du ändån pratar om vårskor, så tänkte jag fråga om såhär pastellfärgade byxor fortfarande är inne och vilka mer byxor som är "ett måste ivår"? :)
Känns som att du har koll på det där med mode!

Svar: Tack så mycket! :) Hm, pastellbyxor vet jag faktiskt inte. Men jag fixar ett inlägg om vårbyxor och hoppas att du får svar där! :)
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela