styleandmode.blogg.se

Vänner <3

Publicerad 2013-03-07 20:11:22 i Allmänt,

Jag om min underbara vän Hanna gick på stan idag, och när vi umgås så händer det alltid något märkligt. Idag kom det en kvinna fram till oss på stan och frågade om vi ville gå på gratis makeup rådgivlning på måndag. Bli sminkade eller bara få tips. Så vi ska antagligen dit. Vi får se, haha. Jag ska på makeup rådgivning på onsdag också för då ska jag bli sminkad mm. Fick det i julklapp. Så det ska bli roligt. Jag är ledig imorgon, btw. Så jag och Hanna bestämde oss för att vi skulle göra frukost tillsammans. Kommer bli supermysigt! Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela