styleandmode.blogg.se

Burundikväll

Publicerad 2013-05-30 20:35:46 i Allmänt,

Hej!
Haft en megamysig kväll i skolan, tro det eller ej.
Vår klass har länge planerat att hjälpa ett av världens fattigaste länder nämligen Burundi.
Så det är några som har varit aktiva i klassen och planerat detta till punkt och pricka.
Sen skulle vi baka till den här kvällen och då frågade de mig om jag kunde baka lite. 
Blev jätteglad och ställde självklart upp. 
Blev kolakakor, chokladkola, havreflarn, fantasitoppar (kom på namnet nu, visste inte vad jag skulle baka så jag inproviserade lite). Kvällen blev lyckad och jag väntar på att få reda på hur mycket vi samlade in till Burundi. Dum som jag var så tog jag inte med mig kameran!!
Amanda tog bilder med sin telefon så jag lägger upp dem här senare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela