styleandmode.blogg.se

Gårdagen

Publicerad 2013-05-12 12:14:40 i Allmänt,

Gårdagen var helt perfekt.
Umgicks med underbara Lisa! 
Vi hade bestämt oss för att åka till stan och grilla samt se dancing on the ringmur.
Men vi klädde oss liiite för somrigt så vi började frysa innan vi tände grillen och efter maten tog Lisa beslutet att vi åkte hem till henne och såg film och åt glass. Så vi hyrde filmer, en thriller och en komedi. Båda filmarna var riktigt bra, men thrillern var bäst!
Så kvällen blev riktigt lyckad!
Hoppas ni också fick en fin kväll.
Tog tyvärr inte några bilder igår men här är iaf en från klassgrillningen som passade ganska bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela