styleandmode.blogg.se

Hur det är...

Publicerad 2013-05-24 13:01:17 i Allmänt,

Så trött, på allt. 
Har inte varit bra uppdaterat här på bloggen och idag har varit en kass dag. 
När jag inte bloggar så känns det som att mitt liv ska gå under. 
Det är jättehemskt, men det är så många anledningar till varför jag inte bloggat. 
Jag känner att jag börjar bli sjuk. 
Eller att jag är det? 
Har mått illa i över 2 veckor, vilket har gjort att jag tappat matlusten något enormt.
Jag älskar ju mat, varför blir det såhär då? 
Jag vill liksom inte äta, jag är inte sugen på någonting.
Det började med ett starkt illamående och när man mår illa så vill man inte äta. 
Jag fick knappt i mig vatten ett tag. 
Nu har jag bara tappat matlusten helt och hållet. 
Jag blir ju hungrig men jag vill inte ha någon mat.
Jag hoppas verkligen att jag får tillbaka matsuget, annars vet jag inte vad jag gör? 
Mat är mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela