styleandmode.blogg.se

Kamerasladden är hittad

Publicerad 2013-05-27 17:25:59 i Allmänt,

God eftermiddag!
Eller jag vet inte om den är så god... 
Hade nationella prov i engelska och spanska. 
Det gick inte alls bra, däremot tror jag att jag blir godkänd i engelskan men i spanskan är det kört.
Dagen har inte varit bra för övrigt, det enda som varit bra är sovmorgonen. 
Åkte in med bussen kl 11:10. 
Sov 12 timmar inatt, ganska skönt får jag nog säga. 
Väldigt välbehövligt. 
Btw, jag hittade min kamerasladd. Mamma hade kopplat ihop den med en mobilladdare? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela